До відома громадян!

Нагадуємо, що управління державної реєстрації фізичних осіб департаменту реєстраційних послуг Запорізької міської ради здійснює реєстрацію договорів найму (оренди) житла на виконання рішення міської ради від 30.05.2018 №28 «Про реєстрацію договорів найму (піднайму, оренди) жилих приміщень». Що дає право реєстрації місця проживання наймачів на підставі договору оренди, а також підстав для зняття з реєстрації місця проживання наймачів по закінченню строку дії цього договору за заявою власника житла (наймодавця).

Перелік документів для реєстрації договорів оренди житла:

— документи, що посвідчують особу власника житла (наймодавця) та наймача (піднаймача) житла

-заява власника житла (наймодавця) про реєстрацію договору оренди;

-заява наймача (піднаймача) житла про підтвердження його особи;

-оригінал документу, який підтверджує право власності на житло (для огляду);

-копія документу, який підтверджує право власності на житло (для долучення до реєстраційної справи);

-копії документів, що посвідчують особу заявників;

-три примірника оригіналів укладених договорів.